Saturday, December 26, 2009

ouh ouh

semalam mak teh balik dari haji. ayah kate nak pergi airport jemput dorang. aku punye laaa semangat siap ape sume dah pakai tudung nih. yelaaa kalau tak siap time ayah ngan ibu siap kang biseng plak. aku dah siap pakai tudung segale bagai. skali ROLF ! " kite tak payah pergilah " ayah kate. hailaaaaaa. sungguh laaaa. tahap kesabaran aku memang tahap giga ah time. orang dah siap ape sume. nak nak agih time dye yang berie berie suh siap. skali tak jadi ?! saboooo je laaaa...

aku ingatkan time cuti cuti neh keluar laa pegi jalan jalan ke ape ke . ni tak. duk rumah jela aku nampak gayenye. ( memang duk umah pun hari nih. tader gaye ape pun. gaye landing ahh sbb tido =_= haha ) today , bufday kakak farihah ! huhu . sengil chuka haeyo ! ;P

yeah , im working on movie project that i have to done that before school break ended . huh. giler cabaran kot nak buat project uh nak bagi sume orang sedar. haha. skang tengah kumpul bahan . and bahan sedang dikumpulkan dari orang orang yang berkerjasama bagi menjayakan projek nih. ( dorang tulun bagi gamba je. the rest was done by me. :D ) but thanx kat dorang laahh jugak. kalau tak mane aku nak dapat sumber gamba ? camere hapak pun taderr. nak ade gamba banyak banyak. -_- but now still in processing of kumpul the gamba. heh

nantikan project terbaru aku !!! :P

-end- 251209 :: 0245 am

No comments: