Wednesday, September 7, 2011

isk isk . :(

okeyh , ZASS !! today . SEDEYH GILER SIOOOOTTTTTTTTT !!

BAYANGKAN LAAAAA , CIKGU KESYANGAN DAH TAK AJAR KITE DAH .. ? BOSAN LAAA KAN ?
sedeyh dowh .

aku pun baru tau pagi tadi . PAGI TADI . kalau semalam ke , kelmarin ke ape ke , boleh gak ready mental fizikal pe sume . kan . tapi ni kann . baru je . then , tros ! . haish , susah betul . susah nak terima.


TAK BOLEH TERIMAAAAA !! TAK BOLEH TERIMA DITUKAR ORANG . KITORANG DAH BIASA DAH YANG TUHHH , APE NIHHH . JAHAT AHH USTAZ . BIAQ P AHH ORANG BARU TUH AJAR BEBUDAK TUH . HAISH , ,

okeyh , aku sedeyh . memang ahh sedeyh . budak budak ni pun semuanya sedih . takda yang tak sedih . cakap sikit sape yang tak sedih guru paling best ngan sporting dah quit dari ajar kitorang . dia pun sikit punye sedih nak tinggalkan kitorang taw .

peristiwa hari ini boleh diibaratkan seperti mendengar guruh dilangit oke . bile orang bagitau satu satu berita uhh , terus guruh then hujan . haaa , cam uhh ahh feelings budak 6 islah hari ini . especially aku taw ! sebab aku baru tau

bukan laa nak cakap aku sukeeeee gilerrr kat dia . ustaz kot . biasa je . bukannye aku suke macam kekasih ke ape ke abang sekalipun tidak . cikgu . as a teacher jela kan aku suke . no more than that ! no heart feeling , no hurt feelings okeyh . this is damnly serious . just dah boleh adapt je laaaa dengan ape yang berlaku kann . sebab aku sendiri pun goyah lagi nak stay kat situ . haishhh .

diorang sume komen cemacam tadi , ustaz itu laaa ustaz ini laaa . and hell yeah , today his last day coming to our class . huh . dah la dia macam dah nak nanges tengok aku yang dapat markah cukupcukup makan je untuk arab 2 uhh . aku pun sedih . sape tak sedih dapat markah yang macam uhh ,

" kenape tak hafal ni ? " " ni , macam mane ni ? kenape ni ? "

sesak dade gua derr ! aku seb baik tak leleh tadi !

" tak pe ustaz . saya taknak cakap pape , saye taknak bagi alasan . lainkali saya buat ahh leklok . sorry ahh ustaz sbb tak dapat nak tunjuk kat ustaz yang saya boleh buat . saya mintak maaf ustaz ! "

okeyh , maaf tuhh aku tambah je dalam ni . padahal tak cakap pun kat ustaz . siot kan ?

tapi yelah . sedih la woii sebab tak dapat buat yang terbaik ! dah la . dah la .

*ustaz saye kurus kan ? dia sakit sbnarnye . :'( *

berat ahh budak 6 islah nak lepas ustaz . tapi takpek ahh kan . nak buat macam mane .
mereka kate ust nak nangis time nak keluar kelas kitorang tadi . sebab muka ustaz dah lain . tapertaper . saya faham perasaan ustaz . ustaz sayang nak tinggal kitorang kan ? kitorang tauu kitorang baik . KIHKIH . okeyh fine . kami pun sayang ustaz sebab ustaz baik . okeyh dah.

lepas ni tader laaa ustaz nak panggil kat bilik guru lagi , tader laa nanti ustaz suh ajar itu dan ini . lepas ni takder ustaz nak gelakgelak borakborak sesukihati ustaz nak cakap ape kat kitorang. lepas ni sume tuh dah takde kann . hmm . ustaz punn happy kot sebab tak ajar kitorang dahh . kan ? *agaknye la . haha

lepas ni tak laa saya dengar lagi :


" bihah ustaz kesayangan tunggu "
" bihah senang je nak umpan dye , mention je name ustaz "
bihah itu bihah ini bla bla bla . laalalala ~

kawankawan aku memang siot giler

" bihah , kitorang cakapcakap ni satu doa tau . "

haha , oke . aku terime je sume . BHAHAHA .


say hi to ust K ! haha . everythings gonna be fine . hidup memang kene REDHA je sentiasa . hehe

-end-

070911 ;; 1822 pm

jari yang penat menaip ==