Friday, September 23, 2011

tak payah laaa


situasi : bilik guru f6


sedang asyik berborak borak bersama ustazah hapizah , sedang asyik bergelak ketawe.
( apa yang aku cuba sampaikan?)



" kami punya tajuk pembentangan tuh , yang kami dah siapkan tuh ade dekat naimah laaa ustazah . entah bila la pulak nak jumpa dia "

" naimah pergi mana ? uitm kan ? "

" haah , hmm . dia nak pergi jugak . "

" abeh tu kamu ? jadi ke kate nak pegi tuh ? tak payah laaa "

" hehe , tak tau la ustazah . insyaAllah la . tengok rezeki macam mana . naimah memang buat saya goyang untuk stay nih . hehe . "

" tak payah pergi laaa . diploma tuh "

" wallahu'alam la ustazah , kalau rezeki saya kat bahasa arab nih , insyaAllah . tengok la dulu . hehe "

sedang asyik bergelak ketawe , ada yang memasang telinge sambil tersenyum dan bersiap sedia untuk pergi ke kelas seterusnya .

" heh , nak pergi mana nabihah ? " sambil tersenyum ^____________^

" erkk ? politeknik , architecture . " senyum jugak ^O^

" hesh , tak payah pergi ahh "

" huh ? errrr , hehe . "

" duk sini sudah ahhh . " sambil tersenyum lagi ^___________^

beliau bergerak ke pintu dan berhenti seketika untuk membiarkan aku pusing belakang tengok beliau .

senyum lagi sampai telinge . *urgh*

" err , okay . tengok la " aku pulak senyum sampai koyak mulut .^_______^

beliau beredar sambil senyum masih kelebaran :D


dan ustazah hapizah berkata lagi ,

" apa ? ustaz cakap apa ?"

" huh ? erk , duk sini sudah ahh "

" ha , tu ustaz kate tak payah , tak payah ahh "

" erkk ? heheh ,. tengok la rezeki akhir tahun saya berape ustazah . saya nak pecah rekod sendiri dulu ni "

" hehehhe "

_______________________________________________________________


situasi : kat kantin

" ya Allah bihah , ustaz la bihah . dia tengah beli makanan" sambil menoleh kearah kaunter kantin

"ouh ye ? biar ah " sambil makan

" ya , Allah . dia pakai tie yang kau beli tuh "

makan-makan-makan-makan

" haah la bihah , tengok la tuh . banyaknye ustaz beli makanan " sorang lagi menambah

makan-makan-makan-makan

" ya Allah bihah ni , orang cakap tanak caye . "

" dah abeh tuh , ko nak suh aku buat ape ? hukaloh , kalau ye pon nak menipu ke nak berguraw ke agak-agak laaa der . sejak bile pulak ko kenal ustaz hari jumaat dye pakai kemeje ? aigooo "

seisi meje gelak

" haah , sape setat kate ustaz pakai kemeje pakai tie hari jumaat ? gile auta "

gelak-gelak-gelak

" entahnye , bodoh benar la aku nih nak caye oiiii "

gelak-gelak

" even , kalau dye ade betul pun , nak suh aku buat ape ? aigoo "

kawankawan aku memang auta sungguh ==

kebengangan disitu ye kawankawan =='


__________________________________________________




____________________________________________________


tolong hentikan semua ini !!!!



okayh ! that's the story ! the end !

ulasan cerita : stop boleh tak ? kite delete je mane yang tak patut pastu kita save mane yang boleh disave dan kita copy laa dekat manemane buat backup . *korang paham tak ? tak paham , abaikannnnnn . *

ustaz hot setap okeyh dekat sekolah uh , tak payah nak tambah aku dalam character tuh untuk tambah hot . ingat ! neraka lagi hot taw !




the end


jari yang penat menaip ==

No comments: