Saturday, May 12, 2012

suka :)

ha , Assalamualaikum ! heh :)

oqaaaaaaaaaaayyh . today we will talk about social network ! yes ! social network ! ada banyak social network such as youtube , facebook , twitter and many more . *okay , apahal gaya macam nak buat karangan BM + MUET lak ni ?

okay , abaikan introduction di atas . actually , today i would like to promote one of the Malaysian Vlogger + Blogger which is Maria Elena ! hmm, apa yang boleh dibanggakan sangat pasal beliau ?

sumber : peliks.blogspot

Nak kata bangga sangat tu takda la . Semua orang ada kekurangan dan kelemahan . isn't it ? so , as long as kita terima seseorang dengan apa adanya , kita akan hidup bahagia dan diredhai *tak payah nak REDHA sangat-.-*  oleh Allah SWT . InsyaAllah :)

okey , Maria Elena . merupakan seorang wanita . seorang anak perempuan kepada ibu dan ayah beliau . satu-satunya bunga yang berada dalam keluarga pak cik Zarul *mungkin itu nama ayah beliau* . seorang yang lebih prefer English than Malay . seorang engineer. seorang yang cantik dengan natural face :) daaannnnn *tak tau nak cakap ape dah*

okay . aku minat beliau nih . dia slamber gila oke. best giler . suka tengok mimik muka dia , suka dengar suara dia , macam lunak je , pastu sekarang ni bila tengok, beliau sedang cuba untuk memperbaiki diri beliau untuk berubah menjadi wanita solehah . beliau dah bertunang . macam , dia ni bagus la . bagus la sis ni . bagus . hmm , impress kat dia sebab tu la , dia sekarang sentiasa berusaha untuk menjadi lebih baik . boleh tengok menda tu dari youtube , fanpage kat facebook , kat twitter . * aku follow tu semua oke * 

memula dulu rasa macam " eleh , biasa je dia ni. " tapi lelame bila tengok , hmmmm . bagus la dia ni . (: 


vlog dia yang paling aku suka yang ni . i love her accents . :)  aku belajar dari dia juga ah dengar cane nak pronounce pe semua kan . learn from the best la kan . tapi itulah . dalam video yang link aku bagi tadi , mimik muka dia kelakar , dah la comel akak ni . pastu mata dia . mata dia besar . suka betul la. pastu accents dia . suka la ! saya suka saya suka ! *oke , abaikan*

ada juga la berhajat nak jadi macam blogger lain untuk berjumpa dengan beliau yang diminati ramai ni kan . macam last year diorang iftar jama'ie dengan beliau , dekat mana tu tak sure la pulak . tapi Dena Bahrin pun ada ! haish , best betul . tapi aku takda la sampai mampu nak pergi ke sana ke sini macam blogger-blogger yang lain tu laa . almaklum laaaa blog gua bukan femos pong ... orang pun tak bace -.- gua jela bace hari-hari . -..-

sumber : denakamarulbahrin.blogspot

ni Dena Bahrin yang dah kahwin tu :) *may Allah bless both of them*

tapi tulah. One fine day , haraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappp saaaaaaaaaannngaaaat * nampak tak berharap gilak tu ? * dapat jumpa dengan 2 orang blogger yang diminati ramai dan yang disayangi serta blogger yang sentiasa cuba nak memperbaiki diri mereka ini. Kot la ttbe terserempak tepi jalan ke kannn . kot laaa time aku keluar nak pergi midvalley tu ke , time pergi PBAKL next year terjumpa ke kannn. haaaaraaaaapp saaangaaattt dapat jumpa . hmmm :) Nasib baik mereka berdua dah berpunya . sorang dah kahwin , sorang dah tunang . ikutkan hati , buat akak ipar je. ekek :P

thats old folks  :)


sincerely, bhaz :D

2 comments:

kehidupan seorang gadis said...

gilak,,aq da tngok blog dina bahrin,,perhhh,,suuuueetttnye,,,arghhhhh,,aq di awangawangan,^___^

+ appleseed + said...

haa , kann . aku dah cakap . itu yang aku heboh ngan sue . best friend dena ni sepupu sue