Thursday, November 22, 2012

cari orang tersembunyi.



cube cari aku. ngahaha. muka lawak giler. macam tak percaya.

ni waktu dulu. waktu form 1 SMK Seri Gombak. sumpah rindu time sekolah ni. hmmm


yang ni pulak latest aku jumpa dorang. rindunyaaaa.. ni pun tak semua. ade lagi kawan baik aku si diyana ngan thanaa' takde time ni. huhu

sumpah best sekolah kat situ. dulu aku beria giler taknak sekolah tu. nak sekolah gombak setia. taknak semerbak ni. tak suka. budak jahat konon.hmmm alik aku yang beria taknak pindah seremban sebab dah syok sekolah sini.

last jumpa ni pun time last year. dorang ajak buat reunion. kebetulan aku boleh keluar.dorang ajak g sunway pergi skate. jal;an..aku pun tak pernah skate. kena la try kan..

nilah rupenya bile nak skate uh..




aduuh.. memang best betul la. macam orang jakun pun ade jugak. hmm. nak jumpa dorang lagi,. lepas ni dah pindah memang susah lagi la kan nak jumpa. unless aku masuk UKM. senang la jugak nak reunion. hmmm. 


terima kasih ya Allah. pertemukan kami. semoga ukhwah yang terjalin ini demi redha-Mu.




No comments: