Sunday, December 20, 2009

grrr..

huh. pendrive aku hilang !!!! bagai nak gilerr aku cari tak jumpe jumpe jugak. haih. sabaaa je la.
mane pergi ntah dye lari. hailaaa. habis laa hilang semua bende yang aderr dalam uh nanti.
dah la pendrive tu separuh daripada nyawe aku. heh. ( yeeeelaa sangaaatt -.- ) tapi betul la. asyik teringat je kat pendrive aku tu. yelah, biasanye pendrive uh aku letak kat dalam dompet. bila dah hilang, nak cari kat mana lagi ? rasenye ade simpan kat tempat tempat lain.. tapi dah cari.. tak jumpe ! mane aku letak pendrive aku nih ??!! hailaaa.. memang menguji kesabaran.

aku dah try gune method farah nak cari. tak berkesan punn -.- . heh. btw, thanx sebab bagi suggestion method nak cari pendrive aku tuh ekk farah :).

huh, mane nak cari lagi ni ?

-end-201209::1630 pm

No comments: