Monday, December 21, 2009

heh.

pendrive aku dah jumpe !!! ( happy gilerr gayenye -________- ) tapi memang happy.
haha. saper kesah. pendrive kuh dijumpai di mana ? kocek track suit aku. haha.
bile terjumpe siang tadi lawok pun ade. dekat dalam poket ? cari merate sampai ke bawah katil bagai. skali dalam kocek seluar. hailaaa.. nabihah nabihah. heh.

aku post nih pun sebab otak dah tepu lepas study bio ngan sakit hati sebab wat addmath. tak jumpe jawapan ! tak tahu nak buat ! memang sakit hati. lepas skip skip, lepas skip skip ke soalan yang lain. abeh tak dpat jawab. sape plak nak tulun jawab. grrrrr. sabooo je la. akak tader nih tader orang ah nak tanye. kalau tak serbu akak je la pape soalan pun. heh.
( baru time ni laaa nak cari akak terchenta. heh -____________- )

aku nak outing !!! sape nak follow ? tak tahu nak ajak siapa laaa. hanis dengan farah busy ngan koop. ( jeles aku weyhh. nak gak wat keje. dah lame tak buat keje uh. boring seyhh hidup tak buat keje uh. memang aku kene teruskan minat dalam business. heh. hwaiting ! )
grrrr. memang aku geram sebab tader keje nak buat. ( gaye macam memang taderr keje jeee. homework berkoyan koyan uhh sape nak siapkan ? hehe ) lorh, lepak ahhh. homework is homework. bak kate cikgu rahim ,

" hidup nih kene enjoy. haha belaja physic kene relaxx. cool. jangan tension tension . heh."

bio kene buat short note plak lepas ni. hailaaa. cepat laa berakhir nightmareku SPm oiii.. heh. gaye aku mandat besar je nak stop kan spm uh tayah bagi student pekse. kuikui.
alamat masuk ISA ahh aku kalau aku wat cam uh. haha. ( apekenemengene dengan ISA lak weyhh ? haha. ISA pun tak tau mende. hahaha )

so, papehal kita study kene relaxx. haha. ( aku mane buleh relaxx. selagi tak perah otak, selagi tak focus memang tak masuk pale otak ahh cam uhh.. hailaaa. ) gaye aku cakap macam bagus. macam boleh score spm straight A's je gayenye. heh -_____________-

-end- 221209::0335 am
Align Center

No comments: